کفش زنانه مدل STELLE WATERPROOF TREKKING SHOES WOMEN’S

با توجه به نوع رشته ورزشی کوهنوردی و سنگ نوردی پاها و اندام های تحتانی بیشترین فعالیت را دارند و بیشتر هم مورد اسیب قرار میگیرند. به همین امر انتخاب کفش مناسب برای پاهای خود میتواند مانع اکثریت اسیب ها باشد و از ان جا که پا قلب دوم انسان است با انتخاب کفش درست سلامتی تمام بدن خود را تظمین خواهید کرد .

  • مزایای این خرید
  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ضمانت تعویض کالا

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

کفش زنانه کوهنوردی از بهترین گذینه های شرکت کایلاس می باشد که راحتی، دوام عالی و شیک بودن را هم زمان باهم به شما میبخشد و بسیار سبک و راحت هستند که خستگی را از پاهای شما می گیرد. کفش از اصلی ترین لوازم کوهنوردی است، کفش های کوهنوردی معمولا یکی از مهم ترین و گران ترین تجهیزات کوهنوردی هستند که در سلامت کوهنورد بسیار دخیل اند، به همین دلیل موقع خرید و انتخاب آن ها باید دقت زیادی کرد.

اطلاعات و امکانات کفش زنانه کوهنوردی:

کفش معمولاً یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین تجهیزات کوهنوردی است که در سلامت کوهنورد بسیار دخیل‌اند و به همین دلیل موقع خرید و انتخاب کفش کوهنوردی باید دقت زیادی کرد. انتخاب کفش سبک و راحت با قیمت مناسب و کیفیت بالا را با خرید از شرکت هه وراز تجربه کنید. این کفش کوهنوردی ساخته شده از چرم ضد آب ۱٫۴-۱٫۶ میلی متر، پارچه و لاستیک مقاوم در برابر سایش است همین طور پایین این کفش از کف کابین کلاسیک Kailas با ۳ لایه و روکش TPU با پشتیبانی قوی و فناوری Eccevai بسیار مقاوم در برابر گرفتن ، ثبات و راحتی عالی است.

این کفش بهره مند از فناوری ضد آب است و ضد رطوبت هست همین طور این کفش زنانه امکان تنفس پا را به راحتی امکان پذیر میکند و شما از پیاده روی و راه رفتن با آن بسیار لذت خواهید برد. راحتی این کفش به گونه ای است که شما می توانید آن را در پیاده روی های روزانه نیز استفاده کنید.

ویژگی های این کفش زنانه عبارتند از:

  • تناسب دقیقی و راحت را ارائه می دهد.
  • یکپارچه فوقانی راحت، راحتی بهینه را فراهم می کند
  • دارای فناوری ضد آب است
  • ضد رطوبت و امکان تنفس پا به راحتی امکان پذیر است
  • وسط این کفش انعطاف پذیر است و از فناوری midsole Esevai بهره میبرد که امکان بازگشت مجدد بلند مدت را فراهم می کند
رنگ

,

سایز

40, 41, 42, 43, 44, 45

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفش زنانه مدل STELLE WATERPROOF TREKKING SHOES WOMEN’S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکسهای خود را به بررسی خود اضافه کنید.